Wednesday, April 4, 2012

Dua Amah Diburu Polis!!

Klik gambar untuk paparan lebih besar

Diambil dari KOSMO Online

Amah balas madu dengan tuba

 Klik gambar untuk paparan lebih besar

Usahawan itu ke republik tersebut pada Jumaat lalu bersama suaminya, pakar motivasi Datuk Dr. Ibrahim Ahmad, 46, atas urusan perniagaan dan dijangka pulang pada hari kejadian.
Dua anak lelaki mereka yang berusia lapan dan 13 tahun serta seorang anak saudaranya ditinggalkan bersama Tanjiyah dan Udayati di rumah teres tiga tingkat milik mereka di sini.
Antara barang yang dilarikan termasuk 19 utas jam tangan mewah, barang kemas, lebih 30 helai baju berjenama dan wang RM15,000.

 
IRA menunjukkan bekas menyimpan jam tangan yang kosong selepas ia dilarikan dua amah Indonesia di rumahnya di Jalan Gombak dekat Kuala Lumpur Ahad lalu. (Klik gambar untuk paparan lebih besar)

Jam tangan jenama Rolex, Tag Heuer, Ball, Guess, Rado, Breitling dan Victorinox itu disimpan di dalam peti simpanan berkunci di bilik tidur utama.
Selain itu, 12 bentuk cincin berlian, satu beg tangan jenama Bvlgari, seutas rantai leher jenama Cerruti, beberapa cincin, subang dan pasport dua amah tersebut yang disimpan turut lesap.



Video Datin Ira @ Metro TV





Uploaded by on Apr 3, 2012

No comments:

Post a Comment