Monday, August 17, 2020

Messi Dibeli Kelab Gergasi "Serie A" Inter Milan!!

  

‘Messi lebih dari sekadar impian untuk Inter’ - Mirabelli percaya bintang super Barcelona dapat dibeli dari Camp Nou.

Bekas pengarah Nerazzurri mengakui bahawa kelas berat Serie A telah berminat untuk mendarat pemain Argentina yang ikonik selama beberapa tahun

Lionel Messi adalah "lebih dari sekadar mimpi" untuk Inter, kata Massimiliano Mirabelli, dengan gergasi Serie A telah meninggalkan pintu terbuka mereka kepada superstar Barcelona selama beberapa tahun.

Pergerakan ikon Argentina telah diperdebatkan di San Siro untuk beberapa waktu sekarang.

Mantan presiden Nerazzurri Massimo Moratti tidak pernah menjauhkan diri dari kenyataan bahawa dia akan menyambut baik kesempatan untuk menambah buku sepanjang masa di buku-buku di Milan. Pemimpin semasa Zhang Jindong mempertahankan cita-cita itu, tetapi membuat kesepakatan selalu terbukti sukar.

Menghadiahkan Messi dari Barca adalah tugas yang hampir mustahil sepanjang kariernya yang luar biasa hingga kini, dengan pemenang Ballon d'Or enam kali tetap setia kepada gergasi Liga.

Akan tetapi, banyak pertanyaan yang akan ditanyakan mengenai masa depannya setelah berakhirnya kempen 2019-20 bagi mereka yang berada di Camp Nou.

Perbincangan penyambungan kontrak ditangguhkan, dengan Messi mempunyai masa kurang dari 12 bulan untuk menjalankan syaratnya sekarang.

Situasi itu memberikan harapan kepada banyak pelamarnya di seluruh dunia, dan Inter dijangka dapat menonjol dalam perebutan perpindahan.

Mirabelli percaya itu akan berlaku, dengan mantan pengarah Nerazzurri memberitahu Radio Sportiva: "Ketika saya berada di Inter, Presiden Zhang akan berbicara tentang pasar transfer dan berkata, 'Saya mahu Messi,' tetapi kami harus menjelaskan bahawa itu tidak. mungkin disebabkan oleh Financial Fair Play.

"Saya dapat meyakinkan anda bahawa Messi lebih dari sekadar impian untuk Inter. Dia kini hanya tinggal satu tahun kontraknya dan Barca tidak mahu mengambil risiko kehilangannya secara percuma pada musim panas depan.

"Ada keputusan penting yang harus dibuat di Sepanyol, tetapi mereka tidak mahu dibiarkan kosong. Sesiapa yang ingin memanfaatkan situasi sebaiknya harus maju. "

Inter semestinya mengharapkan banyak persaingan jika Messi mengundang tawaran dari jauh, dengan kehadiran Pep Guardiola di Manchester City dan kekuatan perbelanjaan kelas berat Liga Perdana memastikan untuk memastikan mereka berada dalam campuran.

Namun, peluang untuk menghidupkan kembali persaingan lama dengan penyerang Juventus, Cristiano Ronaldo di Itali dapat menarik minat Amerika Selatan.

No comments:

Post a Comment